söndag 10 april 2011

Lördagsbio och söndagsfrukost

Igår var jag på bio för första gången på två år! Såg en rolig film med Adam Sandler och Jennifer Aniston. En film helt i min smak. Skrattade så jag grät. Fick torka tårarna på halsduken i brist på servett!
Innan bion var vi och åt på ett ställe som kanske inte är värt att tipsa om egentligen. Kanske borde skicka dit Alexander från "Kniven mot strupen". Han hade nog haft ett och annat att säga. Men det var ok och trevligt fast tror att både jag och min kompis jag var med hade kunnat göra maten bra mycket bättre. Eller hur A!? Jag åt grillad (??) lax med limecreme, grön sparris och potatis och A åt lammytterfilé med potatisgratäng och madeirasås.

Söndagmorgon och sooool! Härligt. Idag serverades juicen in farmors gamla fina likörglas. Känns lite lyxigare när man serverar lite på oväntat sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar