fredag 2 september 2011

Väldoftande lyxtvättmedel



I somras köpte jag ett tvättmedel från Studio K-Hall på www.parcourrier.se, doften är washed cotton. Älskar ju dofter och fina flaskor, tvålar mm så jag var bara tvungen. Har inte använt det så mycket eftersom det är dyrt! Nu hade det vanliga tvättmedlet tagit slut så jag körde i lite lyxtvättmedel i maskin och oj vad det doftar gott nu! Doften sprider sig i hela huset så jag vill bara tvätta hela tiden! Synd att flaskan är så liten och dyr. Ganska drygt dock så jag får väl njuta så länge jag kan.
Finns även handtvål, doftstickor etc i samma doftserie.....kanske hamnar i vårt hem snart.

1 kommentar:

  1. Åh, farligt farligt! Är också svag för sådant, har en flaska med Durance lavendel (what else) tvättmedel som jag är otroligt snål med. Brukar tvätta sommar-/vintertäcken med det innan det ska läggas undan. Det här kanske man skulle ta och sniffa på också. Du skulle säkert gilla Yankee Candles "Fluffy Towels" också. Köpte det häromveckan och det luktar friskt och ja, fluffigt.
    Grattis än en gång! Ha nu en härlig kväll! KRAM

    SvaraRadera