tisdag 20 januari 2009

Längtar alltid till Italien!

När man pratar om vart man skall åka så återkommer jag alltid till Italien, det är alltid dit jag längtar. Det bara är så! Jag älskar det landet tydligen! Maten, atmosfär, landskapen, människorna, ALLT!
När jag var liten åkte vi alltid med pappa när han skulle ha mässor i Italien. Tyvärr uppskattade jag inte den goda maten då. Men nu när jag blivit "vuxen" tänker jag tillbaka på all den härliga mat man blev bjuden på och ratade! Hur kunde jag göra det! Numera längtar jag alltid efter italiensk mat. Jag är evigt tacksam nu iallafall att jag fick uppleva allt det där. Det är antagligen därför jag älskar Italien nu!
Bilderna är från Toscana, där vi hyrde ett 400 år gammalt stenhus som låg uppe på ett berg. Helt bedårande utsikt, knäpptyst. Det är LIVET!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar