söndag 18 januari 2009

Vill ha!!


För ett år sedan satt jag i godan ro och läste min favorittidninge Elle Mat & Vin och i ett reportage om Sofi Farhman där hon listade sina köksfavoriter tipsade honom Tocca´s diskmedel. Det var en jättefin flaska och skulle lukta gott. Jag blev helt salig och ville bara ha det där diskmedlet. Har ju aldrig luktat på det, men blev helt såld. Detta var början på ett riktigt evighetsjobb!! Jag hittade Tocca på nätet men där fanns inte diskmedlet, min kompis som åkte till USA fick hålla utkik där om hon kunde hitta det, men icke då. Har sökt sedan dess men utan resultat. Har däremot köpt en jättedyr parfym från Tocca, Cleopatra, men den luktar lite för mycket tant för min smak.
Nu har jag däremot snöat in mig på ett av deras doftljus som skall ha en god lukt av solmogna tomater och det skall passa i köket och även ta bort dålig lukt. Det får bli mitt nästa mission att försöka hitta detta. Har hittat det hos flera amerikanska och engelska nätbutiker men de levererar ju tyvärr inte utanför landsgränserna!! Så jag fortsätter mitt letande!!
Har ni sett diskmedlet, eller har ni hört talas om någon bra nätbutik som leverarar till Sverige, vänligen ring.....Efterlyst haha! Nä men tipsa mig gärna!
Bilden kommer från www.tocca.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar