onsdag 6 oktober 2010

Nytt i köket

Råkade gå in på Cervera idag....vet inte vad jag hade i tanken egentligen men då råkade jag se att de hade erbjudande på Stelton kaffetermos. Har funderat länge på att köpa en sådan och så sent som igår var jag inne på nätet och tittade och hade nästan tänkt köpa en men nu hittade jag en som alltså kostade 300 kr mindre! Det var ju bra!

Sen hittade jag supermysiga tunna Steltonglas i fina färger och då var jag bara tvungen.



Sen fanns det också supersöta ljuslyktor från Himla till 70% rabatt så de fick också slinka med.


Termosen blir ju perfekt, då har jag kaffe jämt och slipper brygga hela tiden! Fast mest har jag nog velat ha en termos när man sitter ute på sommaren, slippa gå fram och tillbaka till kaffebryggaren inne.

1 kommentar:

  1. Hehe, det blev en termos även för Gullmarsfamiljen. Och en Le Creuset, länge efterlängtad. Brynte högrev medan K skrek i högan sky. Men det blev gott, bacon, smålök, oliver, rödvin. Nästa projekt: Späckad fläskkarré.

    SvaraRadera