fredag 6 februari 2009

Jag väntar paket igen!


Jag har väntat och väntat, trodde att det skulle komma denna veckan. Väntade på en avi, eller ett sms så jag skulle kunna hämta ut ett litet paket på Icas paketutlämning. Nej då är det med sådan där leverans direkt till dörr och de lämnar inte paket utanför dörren om man inte godkänt detta! Åhhh får jag vänta ända till på måndag!

Ja jag vet, jag är helt sjuk.....men detta var det sista jag köpte innan jag började jobba. Nu kommer jag inte ha tid att shoppa så mycket. Perfekt att tjäna pengar, men ha få möjligheter att göra av med dem....kanske gör mig rik?

1 kommentar:

  1. Hahahahaha, så du hann att beställa något mer i alla fall?!?!?! *Fniss* Du var ju så duktig och kryssade ur en tilltänkt beställning, berättade du för mig. Vad har du beställt? KRAM

    SvaraRadera