torsdag 23 juli 2009

Sigtuna, fika och lite shopping



Sommartid = fikatid, undrar varför det är så? "Saft & sju sorters kakor i bersån", Goda bärpajer och annat gott hör sommaren till. Vi begav oss iväg till mysiga Sigtuna, som är en riktig härlig sommaridyll. En fika på "Tant Brun" blir det alltid. Idag smaskade vi i oss chokladboll, vaniljbulle, morotskaka och chokladtårta!

Det finns många mysiga inrednings-och prylbutiker också så jag råkade köpa en liten korg för posten. Har dock inte bestämt vart jag skall sätta upp den än bara....

Jag hittade en annan jättemysig butik som hade en hel del turkosa saker också....men jag höll mig i skinnet, nu får det räcka!! För ett tag iallafall...

1 kommentar:

  1. Hej Jenny!
    Sigtuna ja, minns du när vi var på Tant Brun? Mysigt!!! När vi var mammalediga... :)
    Kram Anna
    P.s. längtar efter dig! D.s.

    SvaraRadera