måndag 30 november 2009

Favorit i liten plastflaska


Äntligen har min favorittvål kommit i lite mindre plastförpackning så man slipper vara rädd att barnen slår sönder den det första som händer. (Kanske funnits länge men jag har bara sett stoooora glasflaskor förut iallafall).

Hittade den när jag var på Stockhome i lördags. Där fanns förövrigt en hel del annat som jag mycket väl skulle kunna tänkas göra av med pengar på.....men vet inte vart jag ska göra av alla tvålförpackningar och teburkar!! Så jag köpte lite presenter att ge bort istället och förutom tvålen till mig själv blev det en ny adventsljusstake.

2 kommentarer:

  1. Är det sant?!?!?! I love that soap! Puss

    SvaraRadera
  2. jamen titta, du är ju lite ekologisk. Savon de Marseille är rent vegetabilisk o innehåller ekologiska oljor. Ingen färg eller doft är tillsatt! Bra där J.

    SvaraRadera