måndag 20 september 2010

Kaffe

Nu måste jag springa till affären och köpa nytt kaffe! Gevalia har kommit med fyra nya smaker. Jag går ju på all reklam om nya produkter. Iallafall när de dyker upp i mattidningar. Återkommer med smakrecensioner senare. Säkert ingen skillnad från de gamla sorterna....eller? Kanske den där Carribean Sunrise är samma som Milea....?


Vad har vi i kaffeburken för tillfället då? Eftersom jag har haft svårt att hitta "mitt kaffe" så har jag köpt olika nästan varje gång, men nu har jag två gånger på raken (dra på trissor! ;-) ) köpt ett och samma, nämligen Löfbergs lila "Harmoni", ett mellanrostat kaffe och det är kravmärkt och snällt mot miljön och Fairtrade osv...vilket ju också känns bra förutom att kaffet också är väldans gott! Men som sagt nästa gång blir det Gevalia så får vi se om jag fastnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar