tisdag 22 mars 2011

Ut med skit, in med nytt!


Såg reklam om en nu kräm från Cliniderm. Det står så här om produkten:

Sensitive Comfort Face Cream Rich

Rik och närande formula som verkar lugnande samt minskar torrhet och stramhet. De aktiva ingredienserna Vitamin B3 (Niacinamide) och Hyaluronsyra stärker skyddsbarriären för att motverka och reducera rodnad och reaktionsbenägenhet. Ger förbättrad spänst och verkar utslätande på ojämnheter och fina linjer. Oparfymerad.

Passar torr hy och under vintern när huden behöver rikare produkter.

Ursäkta mig! Minskar torrhet och stramhet!!!?? Jag har aldrig varit så torr och stram i ansiktet som jag blivit nu sedan jag använt denna kräm i två tre veckors tid! Jäkla skitprodukt. Jag hade ju nu kunnat lägga in en bild på min ödlehy, men det besparar jag er. Nu återgår jag till min vanliga kräm och rengöring från Dermaceutic.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar